Celebración do día internacional das persoas con diversidade funcional

En conmemoración do Día Internacional das Persoas con Diversidade Funcional, hoxe día 3 de decembro de 2012, a Asociación AMBAR convocou unha MARCHA EN BRANCO coa que percorreu as rúas de Ribeira, partindo da Praza de España e rematando na Praza do Concello, onde se dou lectura a un manifesto ás 12.30h.

Inicio do período de prácticas profesionais do alumnado do Curso de Atención Sociosanitaria

O próximo día 14 de novembro o alumnado do Curso de Certificado Profesional de ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSOAS NO DOMICILIO que actualmente está impartindo a Asociación AMBAR no Centro de Recursos da Barbanza, inicia o período de prácticas profesionais, polo que durantes as dúas últimas semanas se estiveron pechando os convenios coas distintas empresas e concellos que acollerán ós alumnos en prácticas.

“O Efecto Groenlandia” e “A Sombra da Marea”

Dúas accións de arte e conciencia en Riveira o 27 de Xullo de 2012.

Unha das máis devastadoras consecuencias do quecemento global é o aumento continuado do nivel do mar. O incremento de temperatura que está a padecer o planeta nas últimas décadas por causa da acumulación de certos gases, ten como consecuencia a elevación dos océanos. Porén, este proceso resulta prácticamente imperceptibel ao ollo humano, xa que a taxa de elevación é de á penas 2 milímetros por año.

AMBAR amplía o alcance da súa Certificación de Calidade ISO 9001

A asociación AMBAR ven de ampliar o alcance da certificación de calidade ISO 9001 ó Centro de Día que a entidade dispón en Ribeira. Polo que actualmente tanto o Centro Ocupacional como o Centro de Día contan con esta acreditación, que mostra ante todos os seus grupos de interese, usuarios e familiares, administracións públicas, empresas privadas e sociedade en xeral, que están a prestar eficazmente os seus servizos e que os recursos son canalizados de forma adecuada.

20 Xul. 2012 Enviado por administrador

Entrega de diplomas a asistentes ao curso AFD

O mércores 9 de maio no Centro de Recursos da Barbanza tuvo lugar a entrega de diplomas do  Curso de ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSOAS NO DOMICILIO, que se impartiu no centro durante o 2011. Este curso está enmarcado dentro das Accións Formativas dirixidas prioritariamente a Persoas Desempregadas (AFD), financiadas pola Consellería de Traballo e Benestar e o Fondo Social Europeo, ao cal AMBAR trata de penetrar .dun carácter social e centrado na satisfacción da persoa destinataria final dos servicios que prestarán estes profesionales.

20 Xul. 2012 Enviado por administrador

AMBAR realizou o campamento de verán en Fornelos

Un total de 43 usuarios e usuarias do Centro Ocupacional e Centro de Día de AMBAR veñen de regresar dunha estimulante semana no albergue O Kiriko en Fornelos de Montes (Pontevedra), onde estiveron do 25 ó 29 de xuño acompañados de monitores e voluntarios.

19 Xul. 2012 Enviado por administrador

O Club Náutico de Ribeira e AMBAR asinan un convenio

O martes 17 de abril, no Club Náutico de Ribeira tivo lugar a presentación do convenio asinado pola Asociación AMBAR das Persoas con Diversidade Funcional e o Club Náutico de Ribeira, para a continuación do programa Vela para Todos que AMBAR ven promovendo dende o 2007, e que se realiza de maneira constantemente nas instalacións de dito Club.