Inicio do período de prácticas profesionais do alumnado do Curso de Atención Sociosanitaria

Antonio Fernández Angueira, Angel Rodríguez Conde e Milagros Rey Pérez durante a sinatura do convenio

O próximo día 14 de novembro o alumnado do Curso de Certificado Profesional de ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSOAS NO DOMICILIO que actualmente está impartindo a Asociación AMBAR no Centro de Recursos da Barbanza, inicia o período de prácticas profesionais, polo que durantes as dúas últimas semanas se estiveron pechando os convenios coas distintas empresas e concellos que acollerán ós alumnos en prácticas. Os destinos escollidos son os servicios sociais dos Concellos da Pobra do Caramiñal e Padrón e as empresas de Axuda a Domicilio Amarar, Nacasa e Meular; as/os alumnos participarán no traballo diario dun/ha auxiliar a domicilio ata cumplimentar 120 horas.

O certificado de profesionalidade que imparte AMBAR está enmarcado dentro das Accións Formativas dirixidas prioritariamente a Persoas Desempregadas (AFD), financiadas pola Consellería de Traballo e Benestar e o Fondo Social Europeo.

Esta mesma mañá asinouse o convenio co Concello de Padrón, na Casa Consistorial, en presenza de D. Antonio Fernández Angueira, alcalde, D. Angel Rodríguez Conde, concelleiro de Servicios Sociais, e Dna. Milagros Rey Pérez, presidenta de AMBAR.