Segunda Romaría pola Diversidade

Cartel da Segunda Romaría pola Diversidade

Ver a programación da Romaría

A iniciativa impulsada pola Asociación AMBAR, nacida por mor da colaboración de varias organizacións de interese social, cultural e deportivo, elabora unha proposta lúdica e reivindicativa para o 26 de xuño en Ribeira

A Romaría pretende concienciar sobre a diversidade como feito natural e valor positivo para a comunidade. É froito dun percorrido de cooperación entre entidades de acción social, como a Fundación Diversia, o Club Acciona, o Instituto Diversidade e Inclusión e a Asociacion AMBAR, e conta coa colaboración do Concello de Ribeira, que prepararon para o próximo 26 de xuño unha xornada lúdica e reivindicativa que tratará de unir a todas as persoas que pensan que os valores de diversidade, inclusión e sustentabilidade son factores crave para xerar unha contorna comunitaria amigable, innovadora e creativa, dunha superior calidade social para todas as persoas.

A promoción desta iniciativa preséntase arroupada polas entidades alentadoras e chega arroupada por varias persoas destacadas do mundo da cultura, e de entidades e organizacións convidadas que participarán nos actos desenvolvendo as súas accións de forma autoxestionada.

A xornada arrancará cun acto inaugural de carácter deportivo inclusivo, a chamada "Carreira pola Diversidade", aberta a todos os públicos, que comezará ás 10:30 e transcorrerá por un percorrido urbano entre a Praza dúas Estudantes e o dique de Ribeira.

Baixo a lema “A diversidade é riqueza natural” estanmos a preparar para o 26 xuño na área de Coroso varios espazos (Agras) distintos de acción:

• Agra dos Xogos: ofrecerá na zona de Coroso e ao longo da xornada xogos populares e talleres para todas as idades.
  • Agra das Artes: na carpa da Romaría desenvolveranse accións artísticas colectiva a cargo de artistas locais, artistas do Centro de Recursos AMBAR e poderá participe todo aquel que queira participar.
  • Agra das Ideas: A chamada “Agra das ideas” contará cun espazo onde ao longo da xornada, persoas vinculadas a colectivos diversos darán a coñecer as súas propostas e reivindicacións ao redor dos eixos conceptuais desta romaría: a diversidade, a inclusión e a sustentabilidade.
  • Agra Solidaria: a partir das 12:30h contarase cunha zona habilitada con stands onde se poderán adquirir artigos e produtos de comercio xusto. As entidades e organizacións participantes poderán desenvolver tamén accións de forma autoxestionada.
  • Agra do Mundo: este ano, esta agra estará representada polo pobo Saharaui que compartirá con todos os asistentes parte da súa cultura
  • Agra da Verbena: Durante toda a xornada haberá algarabía garantida a cargo de varios grupos e intérpretes ao ritmo de sones variados e para todos os gustos.

Como en toda romaría que se prece, preténdese que os asistentes desfruten dun xantar campestre nas inmediacións da Romaría co fin de que se permita a ocasión de compartir viandas en compañía nun ambiente distendido e de alegría e diversidade.

Ver a programación da Romaría

Vídeo de promoción da Segunda Romaría pola Diversidade